Aplikuj

Agata Chmielewska

Wykładowczyni

O mnie

Od 15 lat związana z e-commerce, customer experience i dostępnością cyfrową. Wspiera firmy w tworzeniu produktów i usług, które są nie tylko estetyczne i intuicyjne, ale przede wszystkim skuteczne biznesowo i dostępne dla wszystkich użytkowników – niezależnie od ich możliwości. 

Jako konsultantka i projektantka współpracuje z markami e-commerce, instytucjami publicznymi i startupami. Pomaga zwiększać konwersję i lojalność klientów poprzez projektowanie doświadczeń opartych na danych, psychologii oraz realnych potrzebach odbiorców. 

Prowadzi podcast „Firma Online”, gdzie rozmawia z praktykami i ekspertami o skutecznych narzędziach, marketingu i rozwoju biznesu w sieci. Swoją wiedzą dzieli się również na stronie achmielewska.com tworząc treści, które pomagają przełożyć teorię na praktykę.

Ciekawi mnie

W kręgu jej zainteresowań znajduje się psychologia człowieka, a w szczególności to, co kieruje ludzkimi decyzjami i zachowaniami. 

Analizuje także błędy poznawcze i schematy myślowe, by zrozumieć, jak wpływają one na nasz odbiór rzeczywistości i codzienne wybory. 

Ponadto, interesuje się zagadnieniami związanymi z dostępnością cyfrową, dążąc do tego, aby technologie i zasoby internetowe były dostępne dla wszystkich użytkowników, bez względu na ich ograniczenia.