Nasze podejście

W Collegium Da Vinci jesteśmy zorientowani na zaspokajanie wciąż ewoluujących potrzeb klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych. Obok szkoleń osadzonych w kluczowych obszarach takich jak zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, nowoczesny marketing, czy rozwój osobisty, przygotowujemy również szkolenia „szyte na miarę” dla firm i instytucji, których program jest opracowywany w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania klienta. Wszystkie szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów, którzy prezentują najnowszą i sprawdzoną wiedzę, skupiając się na jej efektywnym zastosowaniu w praktyce.

Regulamin

Uczestnik zapisując się na szkolenie, każdorazowo akceptuje poniższy Regulamin szkoleń.

Trenerzy

dr Anna Michniuk

lecturer

dr Anna Michniuk

lecturer

O mnie

rozwińPedagog, psycholog. Członkini Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Studia doktoranckie ukończyła na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do niedawna nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-3 SP w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego nr 2 w Poznaniu. W latach 2008-2014 współpracowała z mediami. Najpierw pracowała w Radiu Eska, później w Telewizji Polskiej. Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących edukacyjnych kontekstów nowych mediów.

Ciekawi mnie

rozwiń…dokąd zabrnie człowiek kontynuując ewolucję technologiczną; co na tym zyska, a co straci?

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

dr Krzysztof Kuźmicz

wykładowca

Spotkajmy się na:

studia podyplomowe

Big Data – analytics & society

Nauczanie informatyki i zajęć komputerowych

 

dr Krzysztof Kuźmicz

wykładowca

rozwińO mnie
Kierownik merytoryczny kierunków Big data – analytics & society, Nauczanie informatyki i zajęć komputerowych.

rozwińDoktor nauk społecznych, medioznawca, dziennikarz, animator kultury, pedagog medialny, badacz i nauczyciel akademicki, certyfikowany tutor. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Polskiego Towarzystwa Mediów i Technologii Edukacyjnych. Prezes Zarządu Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Ekspert, badacz, trener w grantach i projektach Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Narodowego Centrum Nauki.
W latach 2005-2015 pracował w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce specjalizację dziennikarską o profilu muzycznym oraz realizował badania naukowe w obszarze mediów i komunikacji społecznej. W latach 2015 – 2018 pracował na stanowisku adiunkta w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci w Poznaniu. Pomysłodawca i kierownik merytoryczny: a) specjalizacji technologie edukacyjne (edukacja prorozwojowa I stopień), b) biznesowych studiów podyplomowych: Big Data – Analytics&Society, c) studiów podyplomowych dla nauczycieli: nauczanie informatyki i zajęć komputerowych. Aktualnie zatrudniony na stanowisku adiunkta w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Jego zainteresowania badawcze obejmują m.in. nowoczesną komunikację społeczną, marketingową i medialną (social, cloud, big data, mobile, new media, game studies), psychologię mediów i reklamy, PR i kreowanie wizerunku, organizację i zarządzanie mediami, edukacyjne zastosowania mediów i technologii, dziennikarstwo muzyczne, kulturę popularną. Jest autorem licznych publikacji naukowych oraz monografii pt. „E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci” i ponad 1900-set godzin audycji radiowych.

dr Tomasz Kozłowski

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja Prorozwojowa I i II stopnia

studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne

 

dr Tomasz Kozłowski

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińAbsolwent socjologii UMK w Toruniu, autor blisko 200 prac – w tym trzech książek, artykułów naukowych, analiz i raportów, esejów i felietonów. Wcześniej analityk i ekspert w Press-Service Monitoring Mediów (autor analiz w branżach motoryzacyjnej, finansowej, komunikacyjnej, sportowej i wielu innych). Jeszcze wcześniej – dziennikarz i redaktor w studenckim Radiu Sfera. Obecnie popularyzator zmian w polskim szkolnictwie, publicysta, współpracownik takich pism jak “Charaktery”, “Odra”, “Dyrektor Szkoły”, “Przed Szkołą”, “Madame” i in. Redaktor naczelny czasopisma {Slow}. Szkoleniowiec i bloger. Współtwórca nowatorskich kierunków kształcenia.

Ciekawi mnie

rozwińSocjologia i psychologia ewolucyjna, antropologia kultury, psychologia pozytywna, socjologia edukacji i mediów, kulturowe aspekty dzieciństwa i wychowania. Pasjonat muzyki, kuchni, książek, gór, biegów i craftowego piwa. Uwielbia pisać i poznawać nowych ludzi. Częste stany flow osiąga w słuchawkach i w rozmowie, za kierownicą i przy klawiaturze. Właściciel prawdopodobnie najlepiej wytresowanej kotki na świecie. Etatowy optymista i zrzęda po godzinach.

dr Tomasz Tyksiński

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Informatyka

Spotkajmy się na:

Informatyka

dr Tomasz Tyksiński

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Informatyka

O mnie

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM, uzyskał doktorat z bezpieczeństwa danych.

rozwińZainteresowania naukowe koncentrują się na bezpieczeństwie systemów komputerowych, szeroko rozumianej kryptologii, jak również na programowaniu, algorytmice i złożoności obliczeniowej.

Ciekawi mnie

rozwińZapalony audiofil i kolekcjoner płyt, maniakalnie ogląda filmy i zaczytuje się starą fantastyką.

Jarosław Kowalczyk

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Jarosław Kowalczyk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPełnomocnik dziekana ds. gier i mediów interaktywnych w Collegium Da Vinci oraz wykładowca na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu. Dyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował m. in. nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Jego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności: sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch, Electronic Arts oraz CD Project Red.

rozwińCiekawi mnie

rozwińFascynuje mnie ludzka natura – czyli wszystko to, co decyduje o naszych wzlotach i upadkach. Wiedza ta przydaje się także przy projektowaniu gier i UX, czyli doświadczeń gracza. Moją prawdziwą pasją jest malarstwo koncepcyjne do gier (concept art).

Krzysztof Lewicki

wykładowca

Krzysztof Lewicki

wykładowca

rozwińO mnie
Programista i projektant gier, pasjonat gier planszowych i game jamów. Pracował przy kilku projektach na Gear VR, obecnie developer w jednym z Poznańskich studiów. Wykładowca Tworzenia Gier na Collegium Da Vinci, a także gościnny prelegent na imprezach takich jak Pyrkon, Poznań Game Jam, PGG Jam, czy spotkania Poznań Unity User Group.

Lynda Tonque

wykładowca

Lynda Tonque

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJest założycielem i właścicielem Triangle Partnership (prowadzącego szkoleniowo-rozwojowe konsultacje) oraz Triangle TA Group (zajmującego się uczeniem i superwizją dla coachów, trenerów, konsultantów, facylitatorów.  Posiada ponad 40 letnie doświadczenie w pracy z organizacjami z sektora prywatnego i publicznego.  Pracuje także indywidualnie oraz z zespołami prezentując w swojej pracy podejście systemowe. W swojej pracy uwagę ogniskuje na zagadnieniach związanych z rozwojem przywództwa. Jako punkt odniesienie stosuje modele i koncepcje związane z Analizą Transakcyjną. W ramach kontekstu organizacyjnego pracuje by promować  indywidualny rozwój, jasną komunikację oraz by wzmacniać innych do budowania otwartych relacji.

rozwińJest Certyfikowanym Analitykiem Transakcyjnym w obszarze organizacyjnym ( CTA-O). Posiada międzynarodowe kwalifikacje Uczącego i Superwizującego Analityka Transakcyjnego ( TPTST). Prowadzi warsztaty w Wielkiej Brytanii, na Ukrainie, W Rumunii, w Polsce, w Rosji, w Hiszpanii. Aktualnie pracuje nad projektem badawczym w sektorze opieki, badając jak Analiza Transakcyjna sprzyja relacyjnemu przywództwu. Jest dyrektorem programowym programu Rozwojowej Analizy Transakcyjnej, który jest akredytowany przez Middlesex University oraz założycielem międzynarodowego centrum kwalifikacyjnego Analizy Transakcyjnej ( IDTAQ)

Magdalena Sękowska

wykładowca

Magdalena Sękowska

wykładowca

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Akademia konsultantów zarządzania

rozwińWłaściciel, dyrektor Grupy Doradczo-Szkoleniowej Transmisja, psycholog, psychoterapeuta, trener, konsultant, coach.

rozwińCzłonek ITAA (International Transactional Analysis Association).

rozwińPrezes PITAT (Polskie Integratywne Towarzystwo Analizy Transakcyjnej).

rozwińVice-Prezydent EATA 2009-2016 (European Association for Transactional Analysis).

rozwińWspółautorka książki „Analiza Transakcyjna w zarządzaniu”.

rozwińWydawca i konsultant naukowy książki Julie Hay „Analiza Transakcyjna dla trenerów”.

rozwińTwórca metody realizacji AC/DC w ujęciu systemowym. Od 1985 roku prowadzi szkolenia, treningi, coaching, konsultacje, wykłady i warsztaty wspierając rozwój organizacji. Na podstawie własnej praktyki rozwinęła filozofię pracy z organizacjami w ujęciu systemowym. Jest prekursorką wprowadzania Analizy Transakcyjnej w praktykę organizacyjną.

Adam Bekier

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Adam Bekier

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i ekonomii na Uniwersytecie Burgundzkim we Francji. Prezes zarządu InnerSource, wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych. Akredytowany coach ICF, trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematyce przywództwa w biznesie i budowania zespołu. Prowadził z tego zakresu gościnne wykłady m.in. na ESCP Europe w Paryżu i UE w Poznaniu. Od lat uczy studentów Politechniki Poznańskiej komunikacji i przywództwa. Jako coach pracuje głównie z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw.

mgr inż. Leszek Tasiemski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyczne Techniki Zarządzania

mgr inż. Leszek Tasiemski

wykładowca

O mnie

rozwińPraktyk biznesu w zakresie bezpieczeństwa informatycznego oraz technologii i technik informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem (F-Secure Corp.- partner kierunku Informatyczne Techniki Zarządzania), mgr inż. Informatyki (Politechnika Poznańska), lic. ekonomii (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), MBA (Master of Business Administration, UEP i Georgia State University in Atlanta). Vice President, RDC & Poznań R&D at F-Secure. Odpowiedzialny za Rapid Detection Center oraz rozwijanie produktów związanych z wykrywaniem ataków i podatności w firmie F-Secure. Posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów penetracyjnych oraz analiz powłamaniowych, głównie dla europejskiego sektora finansowego.

Ciekawi mnie

rozwińEntuzjasta zastosowań sztucznej inteligencji w wykrywaniu cyberataków. Absolwent informatyki, ekonomii oraz MBA. Obecnie studiuje psychologię. Działa również jako mentor dla start-upów i jest certyfikowanym nauczycielem jogi.

prof. CDV dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja prorozwojowa (I i II st.)

Doradztwo i Coaching

Mediaworking

Zarządzanie kreatywne

studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne

prof. CDV dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak

wykładowca

O mnie

rozwińPedagog, ekspert w dziedzinie edukacji nauczycieli, dydaktyce szkolnej oraz metodologii społecznych badań jakościowych, promotorka edukacyjnych badań  w działaniu i innych projektów służących oddolnej profesjonalizacji działalności związanej ze wspomaganiem całożyciowego uczenia się –  takich jak na przykład: edukator, tutor czy coach.

rozwińPosiada doświadczenia z międzynarodowych projektów badawczo-rozwojowych, realizowanych zarówno w okresie pracy w UAM, jak i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, gdzie pełniła, przez kilka kadencji, funkcję prorektora ds nauki i współpracy z zagranicą. Wykorzystuje nowatorskie sposoby pracy ze studentami i nauczycielami, np. peer-tutoring z zastosowaniem mikronauczania, poszukiwania w terenie i studiowanie case’ów, portfolio dokumentujące rozwój kompetencji refleksyjno-krytycznych, itp.

rozwińZwiązana z ogólnopolskimi i międzynarodowymi organizacjami i stowarzyszeniami naukowymi (ISCAR, PTP, ACTEE). Przez kilka kadencji była członkiem z wyboru Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Obecnie zasiada w Radzie Naukowej Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest redaktorem naczelnym czasopisma Forum Oświatowe, współautorką i współredaktorem pracy zbiorowej pt. „Ku inkluzji społeczno-kulturowej w szkole. Od pedagogiki klasy do pedagogiki włączającej”. Obok monografii  i innych publikacji naukowych, w jej dorobku mieści się też kilka podręczników – wyróżnianych nagrodami, zarówno Ministra Edukacji, jak i Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Ciekawi mnie

rozwińCo z nauczaniem, wobec ekspansji wspomaganego technologią pozainstytucjonalnego uczenia się? Stąd zainteresowania związane ze społeczno-kulturowymi kontekstami edukacji oraz socjologią profesji i profesjonalizmu, a także związane z transformatywnym uczeniem się i nauczaniem; jak przekładają się na poszukiwanie strategii pracy edukacyjnej służących rozwojowi i kształceniu – nie tylko pedagogów i nauczycieli, ale i wyłaniającym się nowym specjalnościom pedagogicznym, typu inkluzja czy uczenie interkulturowe.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!

Kinga Dziedziczak

ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, pokój 035

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.