TRENING KONDYCJI

Celem treningu jest poprawa i utrzymanie dobrej kondycji psychofizycznej, sprawności ruchowej oraz dobrego samopoczucia. Stawiamy na zdrowie i sprawność. Chcemy, aby czuli się Państwo dobrze i świetnie funkcjonowali w codziennym życiu. Atletyczne, piękne ciało pojawia się jako pozytywny efekt uboczny.

Zaletą tego rodzaju ćwiczeń jest uzyskanie przy umiarkowanym obciążeniu wymiernych efektów w postaci zwiększenia zakresu ruchu, wzmocnienia stawów oraz układu narządu ruchu. Forma zajęć kształtuje nie tylko elastyczność, ale także siłę i szybkość ciała. Skupiamy się na zsynchronizowaniu oddechu i ruchu, czego efektem jest odstresowanie i rozprężenie ciała.

Program

  • Program zajęć

    Rodzaj zajęć – ćwiczenia rekreacyjno-ruchowe połączone z instruktażem oraz informacjami ogólnymi dotyczącymi poszczególnych ćwiczeń

Każde zajęcia składają się z trzech etapów:

1. Rozgrzewka – ma na celu rozgrzanie całego ciała oraz przygotowanie układów oddechowego i krążenia do dalszego treningu.
2. Trening kondycyjny – podczas którego wzmacniamy wszystkie partie mięśniowe naszego ciała.
3. Stretching – podczas którego następuje wyciszenie i rozluźnienie oraz regeneracja i odprężenie całego ciała.

W czasie treningu kondycyjnego wykorzystujemy:

  • masę własnego ciała,
  • przyrządy oraz akcesoria (małe ciężarki, małe i lekkie piłki, duże piłki i paski, krzesła i maty),
  • aranżujemy zabawy ruchowe.

Podczas zajęć korzystamy z takich form ruchu, jak:

  • fitness,
  • taniec,
  • balet,
  • joga,
  • stretching.

Wymagania wstępne: brak przeciwwskazań do ćwiczeń ruchowych oraz wygodny, lekki strój sportowy, obuwie sportowe.

Prowadząca

mgr Adrianna Lewandowska-Dudek

Wykładowca

mgr Adrianna Lewandowska-Dudek

Wykładowca

O mnie

rozwińPracownik dydaktyczny Collegium Da Vinci w Poznaniu na stanowisku kierownika Studium Wychowania Fizycznego. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Trener pływania II klasy. Instruktor Fitness.
Witam serdecznie tych, którzy mają przyjemność spędzać czas zajęć sportowych wspólnie ze mną oraz z moimi koleżankami i kolegami ze studium. Mam dużą satysfakcję z tego, że spora część studentów, w tym studentów Akademii Trzeciego Wieku, uczestniczy w zajęciach sportowych, zawodach oraz czynnie reprezentuje naszą uczelnię w ramach prowadzonego przez mgr Rafała Nuckowskiego Akademickiego Związku Sportowego. Wszyscy prowadzący zajęcia to wysoko wykwalifikowani instruktorzy, dla których sport stanowi ważny element życia zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Dlatego też wkładają sporo serca i zaangażowania w to, co robią, za co serdecznie im dziękuję. Głównie prowadzę zajęcia z grupy fitness, takich jak: Aerobik, Step, TBC, Bodyshape, ABT, Fat Burner, Intervall. Chętnie udzielam porad i wskazówek dotyczących zajęć oraz wykonywanych ćwiczeń. Jestem osobą pogodną, wesołą i przyjazną. Staram się, aby wszyscy studenci biorący udział w zajęciach byli również zawsze pogodni i weseli, pełni optymizmu i chęci do działania. Wszelkie pytania i sugestie dotyczące zajęć oraz prowadzących je instruktorów proszę kierować bezpośrednio na adres e:mail: adrianna.lewandowska-dudek@cdv.pl.

Ciekawi mnie

rozwińświat, podróże i interesujący ludzie.

Kontakt

Katarzyna Gorwa

Koordynator Biura Akademii Trzeciego Wieku

atw@cdv.pl

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.