JĘZYK ANGIELSKI

Słuchacze mają do wyboru kilkanaście grup zróżnicowanych pod względem poziomów zaawansowania: starter, elementary, pre-intermediate, intermediate. Program oraz przebieg zajęć są dostosowane do poziomu zaawansowania poszczególnych grup.

Słuchacze uczą się posługiwać językiem w sposób praktyczny. Zajęcia są prowadzone tak, aby redukować napięcia związane z nauką języka obcego.

Program

  • Program zajęć

    Rodzaj zajęć – lektorat

Polskie odpowiedniki poziomów:

STARTER – poziom początkujący
ELEMENTARY – poziom podstawowy
PRE-INTERMEDIATE – poziom średnio zaawansowany niższy
INTERMEDIATE – poziom średnio zaawansowany

W ofercie są dostępne grupy:

Starter 2
Celem kursu jest kontynuacja nauki języka na poziomie początkującym. Semestr zimowy poświęcony jest na poznanie i ćwiczenie komunikacji w czasie przeszłym oraz rozwijanie słownictwa dotyczącego standardowych wydarzeń w życiu każdego człowieka. W semestrze letnim skupimy się na praktycznych sytuacjach z życia turysty – na lotnisku, obsługa bankomatu, u lekarza itp.

Elementary 1
Słuchacze ukończyli kurs podstawowy Starter. Celem kursu Elementary jest utrwalenie i rozszerzenie wiadomości i umiejętności z zakresu kursu Starter. Ważnym elementem kursu jest praca nad płynnością mówienia. W semestrze zimowym skupimy się na opisywaniu wydarzeń. W semestrze letnim będziemy opisywać miejsca.

Elementary 3
Celem kursu jest praca nad płynnością mówienia oraz powtarzanie i utrwalanie nabytych umiejętności językowych. Ta część kursu skupia się na motywowaniu słuchaczy do tworzenia krótkich dialogów w sytuacjach z życia codziennego. Dawaniu i udzielaniu rad, zadawaniu pytań. Rozszerzeniu słownictwa z zakresu: lotnisko, zakupy, rozmowy telefoniczne, turystyka i czas wony.

Elementary 4
Celem kursu jest ćwiczenie i utrwalenie umiejętności komunikowania się w różnych sytuacjach życia codziennego. Celem kursu jest podsumowanie wiadomości nabytych podczas nauki na poziomie STARTER i ELEMENTARY.

Pre-intermediate 4
Celem kursu jest powtórzenie i utrwalenie wiadomości z poprzednich semestrów nauki na poziomie pre-intermediate., rozwijanie kompetencji komunikacyjnych, doskonalenie i dalszy rozwój sprawności rozumienia ze słuchu, rozwój słownictwa i struktur gramatycznych, praca nad poprawną wymową.

Konwersacje poziom intermediate
Celem kursu jest dalszy rozwój kompetencji językowych z naciskiem na słuchanie i mówienie oraz utrwalanie i rozwój słownictwa i poprawnej wymowy.

Intermediate 3

Język angielski na wakacje i w podróży 2. rok nauki
Celem kursu jest nabycie i ćwiczenie przez uczestników podstawowych kompetencji językowych słuchania i mówienia. Kursanci poznają zwroty i wyrażenia niezbędne w podstawowej komunikacji w języku angielskim w różnych sytuacjach życiowych, z którymi uczestnicy mogą się spotkać w czasie wyjazdu za granicę lub w pobieżnych kontaktach z obcokrajowcami w Polsce. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie oraz rozumienie podstawowych zwrotów w wyuczonych i przewidywalnych kontekstach.

Prowadząca

mgr Aneta Piotrowska

Wykładowca

mgr Aneta Piotrowska

Wykładowca

O mnie

rozwińW 1999 r. ukończyła studia na UAM na wydziale Neofilologii uzyskując tytuł magistra. Uczestniczyła w wielu kursach i konferencjach metodycznych dla nauczycieli języków obcych, wśród których można wyróżnić kursy PASE i IATEFL. W 2006 r. ukończyła prestiżowy kurs metodyczny CELTA (The Cambridge Certificate in English Language Teaching to Adults) uzyskując certyfikat, który jest uznawany przez wszystkie szkoły językowe na całym świecie. Ponadto jest hostem – rodziną goszczącą dla organizacji IASEC, która zaprasza studentów z całego świata w celu krzewienia obcych zwyczajów i kultur wśród polskiej młodzieży szkolnej. Organizuje wycieczki do krajów anglojęzycznych dla swoich słuchaczy. Z pasją uczy języka angielskiego od ponad 20 lat. W swojej karierze nauczyciela i lektora j. angielskiego uczyła wszystkie grupy wiekowe, jednak dopiero w Akademii Trzeciego Wieku poczuła, że jej praca ma sens i jest w pełni doceniona. Lekcje w Akademii dają wiele satysfakcji, ponieważ tutaj uczniów nie zmusza się do pracy, tu raczej uczniowie zmuszają do pracy – do poszukiwania wciąż nowych metod, technik i materiałów, które pomogą w skutecznym i bezstresowym przyswajaniu języka. Uczniowie są źródłem wielu inspiracji również w jej życiu prywatnym. Prywatnie jest mamą dorosłej już Gabrysi, Ali i Franka.

Ciekawi mnie

rozwińUwielbiam literaturę piękną, zwłaszcza w języku angielskim i muzykę. Lubię podróżować i poznawać nowych ludzi.

Kontakt

Katarzyna Gorwa

Koordynator Biura Akademii Trzeciego Wieku

atw@cdv.pl

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.