-
EmotionsLAB

emotionsLAB = wiedza + badacze + Ty + sprzęt

emotionsLAB skupia zespół badaczy oraz ludzi biznesu doskonale rozumiejących rynek. Badamy za pomocą metod tradycyjnych, nowoczesnych technologii oraz według autorskiej metodologii wypracowanej poprzez doświadczenie naszych badaczy.

poznaj nasz zespół

Wojciech Jagodziński

Jest socjologiem-analitykiem, badaczem rynku oraz członkiem zespołów doradczych. Buduje narzędzia analityczne, prowadzi eksperckie badania ilościowe i jakościowe wspierające działania strategiczne. Ma za sobą 9 lat doświadczeń w branży i ok. 160 zrealizowanych projektów dla sektora publicznego, organizacji pozarządowych i biznesu. Współpracuje z firmami z branży badawczej, konsultingowej i reklamowej, a także organizacjami gospodarczymi.

Michał Mycka

Specjalista w realizacji badań ilościowych oraz w wykorzystaniu metod biometrycznych (EEG oraz analiza ekspresji mimicznych). Psycholog eksperymentalny w poznańskim Setapp (software development house). Główne obszary zainteresowań: gry i aplikacje komputerowe oraz mobilne, badania użyteczności i user experience, badania reklamy, badania decyzji zakupowych w środowiskach wirtualnych, motywacja użytkowników i graczy.

Dominik Postaremczak

Socjolog, przedsiębiorca i doradca zawodowy. Od 2010 r. zawodowo zajmuje się badaniami rynku pracy, edukacji i administracji publicznej oraz doradztwem zawodowym. Jest autorem publikacji poświęconych tematyce rynku pracy, edukacji, polityki społecznej, samorządu terytorialnego, jak również aktywizacji zawodowej. Posiada również doświadczenie w realizacji badań marketingowych. Od czerwca 2015 r. ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej ds. współpracy z pracodawcami.

Hubert Sarrazin

Specjalista badań jakościowych (FGI, IDI) i etnograficznych, które prowadzi samodzielnie od 15 lat. Socjolog, absolwent UAM w Poznaniu. W kręgu jego szczególnych zainteresowań są takie dziedziny jak: badania prototypów produktów, badania prototypów usług, badania prototypów komunikacji marketingowej, badanie wpływu czynników emocjonalnych na procesy decyzyjne i zakupowe, badania zachowań motywów zakupowych, badania insightów konsumenckich.