CDV wśród liderów kształcenia specjalistów e-marketingu! – Collegium Da Vinci Poznań

CDV wśród liderów kształcenia specjalistów e-marketingu!

Raport największych agencji z Poznania w kategorii marketing, reklama, internet opracowany został przez firmę Widoczni.

Collegium Da Vinci uplasowało się w pierwszej trójce poznańskich uczelni, które wykształciły najwięcej specjalistów od marketingu i reklamy. Raport największych agencji z Poznania w kategorii marketing, reklama, internet opracowany został przez firmę Widoczni.

Spośród 145 absolwentów CDV, którzy obecnie pracują w poznańskich agencjach marketingowych, dominują pracownicy GPD –  jednej z największych agencji reklamowych w Polsce, która świadczy pełen zakres usług: od opracowania strategii, przez przygotowanie kreacji aż po produkcję i wdrożenie gotowych projektów.

Na kolejnych miejscach znalazły się agencje wyspecjalizowane w pozycjonowaniu stron internetowych i Google Adwords: Grupa Icea i Verseo. W zestawieniu obecne są również agencje Albedo Marketing, Golden Submarine, Grupa TENSE czy MTA Digital.

W sumie spośród 27 agencji ujętych w zestawieniu absolwenci CDV obecni są w aż 24 z nich!

Wśród specjalizacji dominujących w analizowanych agencjach szczególne znaczenie ma marketing, inżynieria oraz sztuka i projektowanie.

To dowód na doskonałe dopasowanie oferty Collegium Da Vinci do oczekiwań rynku: w ofercie edukacyjnej uczelni obecny jest zarówno mediaworking, zarządzanie kreatywne, jak i IT Project Management, informatyka, kreatywna produkcja wideo, grafika czy projektowanie i programowanie gier.

“Marketing internetowy to jeden z głównych obszarów w ofercie dydaktycznej Katedry Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci. Kształcimy studentów w tym zakresie zarówno na studiach licencjackich, jak i magisterskich. Cała koncepcja kształcenia na tych kierunkach opiera się na praktyczności, indywidualizacji oraz pracy na talentach. Te trzy cechy nowego podejścia do edukacji sprawiły, że nasi absolwenci jeszcze podczas studiów otrzymują oferty pracy u Partnerów CDV wymienionych w raporcie. To dzięki zaangażowaniu wykładowców - praktyków zatrudnianych do prowadzenia zajęć na rzeczywistych case study przygotowanie zawodowe naszych absolwentów jest na wysokim poziomie. Dzięki współpracy dydaktycznej z wiodącymi agencjami marketingowymi każdy student buduje swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy. Wsparciem dla nich jest również Centrum Praktyczności, które odpowiada za praktyczne aspekty kształcenia na uczelni. To autorskie podejście kompleksowego przygotowanie studentów do wejścia na rynek pracy daje efekty. ”
Marek Banaszak
Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów i Kierownik Centrum Praktyczności
“Praktyczność od zawsze wpisana jest w ideę istnienia Collegium Da Vinci. Tym bardziej cieszy nas, że absolwenci uczelni zdobywają uznanie wiodących agencji marketingowych na poznańskim rynku pracy. Wśród wymienionych w raporcie agencji współpracujemy aktywnie z Albedo Marketing, Skivak, Widoczni, Grupą Tense, GPD, Symetria, V&P, Verseo, Profitroom, About Ad, MaxRoy, Golden Submarine, Conture i Widzialni, Grupą Icea. Partnerzy współtworzą kierunki studiów uczelni, opiniują programy studiów oraz prowadzą zajęcia, wykłady i warsztaty. Tak przygotowani studenci i absolwenci doskonale odnajdują się w biznesowych realiach. ”
Anna Szymankiewicz
Manager CDV Biznes

Jak podkreślają autorzy: Ranking największych agencji marketingowych stworzyliśmy z myślą o osobach z Poznania i okolic, szukających pracy w marketingu internetowym. Z zestawienia mogą także z powodzeniem skorzystać specjaliści e-marketingu, którzy pracują już w branży, ale zastanawiają się nad zmianą miejsca zatrudnienia, na takie, w którym będą mieli większe możliwości rozwoju. 

Pełny raport i analiza danych dostępna jest na stronie widoczni.com.

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.