Marketing i Technologia 2019 – podsumowanie – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing i Technologia 2019 – podsumowanie

Kolejna konferencja za nami!

22 listopada 2019 r.  w Collegium Da Vinci  odbyła się ósma edycja konferencji Marketing i Technologia. 

Organizatorzy wydarzenia SpeedUp Group oraz CDV zaprosili prelegentów,  którzy zmierzyli się z tematem konferencji, czyli przekraczaniem granic w marketingu. Na scenie wystąpili:

  • kałużna&misiukiewicz z agencji przestrzeń
  • Roman Łoziński z Think ECO
  • Dawid Prokopowicz z Google
  • Anita Kijanka z Come Creations Group
  • Maciej Radziemski z LUCKYYOU
  • Monika Konarzewska z Kreatik
  • Dean Grover z Vimix

Wydarzenie było na bieżąco relacjonowane na LinkedIn, Instagramie, Facebooku, InstaStories i Twitterze przez studentów Collegium Da Vinci:

  • Ewa Wieluńska
  • Karolina Pawlak
  • Maria Biernat
  • Bartosz Kowalik
  • Antonina Stępień-Wasilewska
  • Mateusz Józefowski

Konferencję wspierali partnerzy i patroni: Lorenz, Chias, Red Bull i Coca Cola, The Brief, Nowa sprzedaż.

Wkrótce będzie można obejrzeć wszystkie wystąpienia, a już teraz zapraszamy na skrót, czyli film podsumowujący konferencję.

Galeria zdjeć

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86