22 listopada 2019 r. w Collegium Da Vinci odbyła się ósma edycja konferencji Marketing i Technologia.
Organizatorzy wydarzenia SpeedUp Group oraz CDV zaprosili prelegentów, którzy zmierzyli się z tematem konferencji, czyli przekraczaniem granic w marketingu. Na scenie wystąpili:
- kałużna&misiukiewicz z agencji przestrzeń
- Roman Łoziński z Think ECO
- Dawid Prokopowicz z Google
- Anita Kijanka z Come Creations Group
- Maciej Radziemski z LUCKYYOU
- Monika Konarzewska z Kreatik
- Dean Grover z Vimix
Wydarzenie było na bieżąco relacjonowane na LinkedIn, Instagramie, Facebooku, InstaStories i Twitterze przez studentów Collegium Da Vinci:
- Ewa Wieluńska
- Karolina Pawlak
- Maria Biernat
- Bartosz Kowalik
- Antonina Stępień-Wasilewska
- Mateusz Józefowski
Konferencję wspierali partnerzy i patroni: Lorenz, Chias, Red Bull i Coca Cola, The Brief, Nowa sprzedaż.
Wkrótce będzie można obejrzeć wszystkie wystąpienia, a już teraz zapraszamy na skrót, czyli film podsumowujący konferencję.