Wyzwanie projektowe: audyt strony www firmy Mood Up Team - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Wyzwanie projektowe: audyt strony www firmy Mood Up Team

Zdobądź praktyczne doświadczenie w wyzwaniu projektowym we współpracy z firmą Mood Up Team!

Dodaj projekt współpracy z biznesem do swojego portfolio!

Chcesz zdobyć doświadczenie na realnym case dla firmy? Świetnie się składa – firma Mood Up Team stawia przed studentami_kami CDV wyzwanie! Zadanie, z którym będą mierzyć się studenci_tki jest redesign strony internetowej firmy Mood Up Team. Aktualna strona została zaprojektowana ponad 3 lata temu. Obecnie jest poza obowiązującymi standardami oraz trendami rynkowymi, co należy jak najszybciej zmienić. I to właśnie Ty możesz w tym pomóc!

W ramach wyzwania projektowego zespół studentów_ek przygotuje:

  • audyt strony internetowej https://moodup.team/ z rekomendacjami w formie prezentacji,
  • audyt SEO (on-site i off-site) z rekomendacjami zmian w formie prezentacji,
  • 2 propozycje makiet strony głównej na figmie.

Firma Mood Up zapewnia referencje uczestnikom_czkom projektu (pisemne oraz na LinkedIn) oraz wpis do dziennika praktyk adekwatne do godzin poświęconych na realizację zadań w projekcie.

Projekt adresowany jest dla osób studiujących w Collegium Da Vinci, szczególnie na kierunkach:

  • Informatyka
  • Grafika
  • Biznes Manager
  • Zarządzanie kreatywne
  • Analityka i badania ekonomiczne

Warunkiem uczestnictwa jest deklaracja obecności na 60% spotkań oraz pracy własnej między spotkaniami.

Ilość miejsc w projekcie ograniczona!

Etapy rekrutacji do projektu

  1. Przesyłanie CV wraz z krótkim uzasadnieniem, dlaczego chcesz wziąć udział w projekcie, przez formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/HpFCmVpcnmXhh64x7do 7.02.2025.
    W przypadku osób zainteresowanych realizacją zadań UX/UI designera wymagane jest też przesłanie linku do portfolio prac lub przesłanie ich bezpośrednio na adres mail: paula.pietrak@cdv.pl.
  2. Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami_kami – 10-14.02.2025.

Formuła

Praca nad wyzwaniem projektowym będzie się odbywała w formie synchronicznej (spotkania stacjonarne na terenie uczelni) oraz asynchronicznej (spotkania online oraz komunikacja na slacku). Spotkania online będą organizowane według stałego kalendarza po utworzeniu grupy projektowej.

Pierwsze spotkanie organizacyjne

25.02, godz. 12:00-15:00 – wprowadzenie do projektu, spotkanie z przedstawicielką Mood Up, wyznaczenie zadań uczestnikom projektu.

Termin ten może ulec zmianie, po indywidualnych konsultacjach z wszystkimi uczestnikami_czkami projektu.

Pozostałe terminy spotkań stacjonarnych oraz harmonogram spotkań online zostanie ustalony po pierwszym spotkaniu organizacyjnym, tak by był dopasowany do większości uczestników_czek projektu.

Zdobądź doświadczenie w realizacji konkretnej roli projektowej

W ramach projektu uczestnicy_czki będą mogli się sprawdzić się w rolach:

  • Project Managera
    Obowiązki: koordynuje pracę całego zespołu, ustala harmonogram i komunikuje się z klientem.
    Wymagane umiejętności: komunikacja, zarządzanie konfliktem, zarządzanie sobą w czasie, zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Analityk_czka UX/UI
    Rola: przeprowadzenie badania użytkowników_czek, analiza aktualnej strony www, tworzenie persony użytkowników, mapy podróży użytkownika oraz prototypów.
    Umiejętności: badania użytkowników_czek, projektowanie UX/UI, narzędzia do prototypowania, analiza danych.
  • Specjalistka_a SEO
    Rola: przeprowadzenie audytu SEO obecnej strony, optymalizacja nowego designu pod kątem wyszukiwarek, dbałość o odpowiednią strukturę strony i meta tagi.
    Umiejętności: SEO, narzędzia do analizy SEO (np. Google Search Console, SEMrush), znajomość algorytmów wyszukiwarek.
  • Grafik_czka
    Rola: tworzenie nowego designu strony, dobór kolorystyki, typografii i elementów wizualnych zgodnie z założeniami projektu.
    Umiejętności: projektowanie graficzne, narzędzia do projektowania graficznego (np. Figma – przede wszystkim, Adobe Illustrator), znajomość zasad projektowania UI.

Nasz zespół tworzą młodzi, ambitni ludzie, którym #teamspirit nie jest obcy.  Działamy w branży od ponad 10 lat i nieustannie tworzymy nowatorskie projekty i aplikacje webowe, mobilne i IoT. Naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które codziennie ułatwiają życie ludziom z całego świata.

Oprócz tworzenia aplikacji end-to-end, zajmujemy się również wykonywaniem audytów, utrzymaniem aplikacji lub odświeżaniem ich kodu. Organizujemy warsztaty dla klientów, które pomagają definiować produkt i ułatwiać jego rozwój. Poza tym, zapewniamy wsparcie naszych specjalistów na projektach zewnętrznych. Oferujemy to, czego możesz potrzebować rozwijając swój projekt IT.

Nasze specjalizacje: (lub: specjalizujemy się w:)

  •  Flutter,
  • Kotlin/Java (Android),
  • Swift/Objective-C (iOS),
  • Angular, React & Vue (frontend),
  • Node.js (Backend)

Nasze portfolio obejmuje obecnie ponad 70 projektów i stale pracujemy nad tym, aby powiększać je o kolejne realizacje. Jesteśmy otwarci na każdego rodzaju wyzwania, dlatego nasze doświadczenie bazuje na różnych branżach – od nowoczesnych rozwiązań wspierających rolnictwo 4.0, przez projekty IoT, do platform streamingowych.

WWW: https://moodup.team/pl/#whatWeDo
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/moodup/