Wspólne granie GameDev vol 2. – Permafrost - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Wspólne granie GameDev vol 2. – Permafrost

Druga edycja wydarzenia „Wspólne granie…” zgromadziła studentów_ki zainteresowanych_e grami, oferując prelekcję, możliwość przetestowania dema gry Permafrost oraz integrację społeczności akademickiej.

5 grudnia odbyła się druga edycja cyklu wydarzeń „Wspólne granie…”, skierowanego do studentów_ek pasjonujących się branżą GameDev. 

Inicjatywa ta ma na celu integrację akademickiej społeczności oraz przybliżenie uczestnikom_czkom najnowszych trendów i produkcji gamingowych.

Spotkanie otworzyła prelekcja Mikołaja Nowaka – wykładowcy Collegium Da Vinci i współtwórcy gry Permafrost. Tym razem ekspert skupił się na znaczeniu testowania gier, przedstawiając różnorodne metody i narzędzia stosowane w tym procesie. Prelekcja była punktem wyjścia do żywej dyskusji, podczas której uczestnicy_czki mieli_ły okazję bezpośrednio wymieniać się spostrzeżeniami z doświadczonym specjalistą.

Jednym z głównych punktów programu była możliwość przetestowania dema gry Permafrost stworzonej przez SpaceRocket Games. Aby wzbogacić doświadczenie uczestników_czek, udostępniono specjalny formularz, w którym można było zgłaszać uwagi i pomysły na usprawnienia. Grający w trybie kooperacyjnym i solo – w sumie ponad 40 osób – odkrywali_ły mroźny świat gry, dzieląc się swoimi wrażeniami i pomysłami na dalszy rozwój projektu.

Wydarzenie „Wspólne granie…” ponownie okazało się wyjątkową okazją nie tylko do poznania procesu tworzenia gier, ale także do integracji społeczności akademickiej. Dyskusje, wymiana doświadczeń i możliwość współpracy przy testach gry stworzyły niepowtarzalną atmosferę.

Zapraszamy do śledzenia kolejnych edycji, które już teraz budzą duże zainteresowanie i przyczyniają się do rozwijania pasji związanej z GameDev!

Zobacz fotorelację z wydarzenia

fot. materiały uczelni
fot. materiały uczelni
fot. materiały uczelni
fot. materiały uczelni
fot. materiały uczelni
fot. materiały uczelni
fot. materiały uczelni