Certyfikacja kierunku Mediaworking
Program studiów na kierunku Mediaworking I stopnia w Collegium Da Vinci został szczegółowo przeanalizowany przez specjalistów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i jest w pełni zgodny z zakresem kompetencji niezbędnych do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego umiejętności marketingowe.
Od roku akademickiego 2019/2020 każdy student, który ukończy studia na kierunku Mediaworking I stopnia będzie mógł na preferencyjnych warunkach podejść do egzaminu certyfikacyjnego i uzyskania certyfikatu kwalifikacji zawodowych DIMAQ.
Czym jest certyfikat DIMAQ?
Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy, rozpoznawalny certyfikat poświadczający kwalifikacje z zakresu digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem 12 obszarów: digital marketing (podstawy i trendy), strategie i planowanie marketingowe, dusplay advertising i Programmatic, search engine marketing, video advertising, social media, content marketing i webwriting, mobile marketing, e-mail marketing, e-commerce, analityka internetowa i UX, prawo w Internecie.
Zalety posiadania certyfikatu:
- oficjalne potwierdzenie kwalifikacji w obszarze digital marketingu,
- system recertyfikacji pozwala na bieżąco aktualizować wiedzę,
- posiadanie cenionego dokumentu, który jest atutem na polskim oraz europejskim rynku pracy.
Egzamin DIMAQ oraz recertyfikacja
Studenci zainteresowani wzięciem udziału w certyfikacji DIMAQ będą mieli możliwość po zakończeniu studiów podejść do egzaminu certyfikacyjnego na preferencyjnych warunkach, a w trakcie studiów wykładowcy przygotują ich merytorycznie i praktycznie do osiągnięcia jak najwyższych wyników.
Co trzeba zrobić, aby uzyskać certyfikat DIMAQ?
Przede wszystkim trzeba zdać egzamin (którego treści w pełni pokrywają się z programem studiów na kierunku Mediaworking I stopnia). Egzamin odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej. Jeśli w danym roku akademickim do egzaminu zgłosi się powyżej 25 studentów – egzamin odbędzie się w siedzibie Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Egzamin wygląda następująco:
- trwa godzinę,
- uczestnicy odpowiadają na 80 pytań dotyczących praktycznej wiedzy z 12 obszarów e-marketingu,
- nalezy uzyskać minimum 75% poprawnych odpowiedzi (czyli odpowiedzieć poprawnie na 60 pytań).
Certyfikat DIMAQ jest ważny przez dwa lata. Po tym okresie należy go recertyfikować, aby wykazać uaktualnienie swojej wiedzy: poprzez ponowne podejście do egzaminu lub zbieranie punktów recertyfikacyjnych, dzięki udziałowi w wydarzeniach, eventach, konferencjach, seminariach certyfikowanych przez DIMAQ, publikowanie w czasopismach branżowych, udział w grupach roboczych, kształcenie na studiach dyplomowych lub podyplomowych).
Zadbaj o swoją przyszłość! Już teraz zapisz się na Mediaworking I stopnia.